mradj-otthon

#Maradjotthon és bízd ránk a utazást!

Boltunk értékesítés és szervíz szolgáltatásunk most is zökkenőmentesen, gyorsan és akadálymentesen működik!

Ha a körülményeid nem teszik lehetővé az eszköz elhozását, akkor kérd a háztól házig szolgáltatásunkat. Így mi megoldjuk az eszköz oda-vissza szállítását is!

Meghibásodott eszközeidet megváltozott nyitvatartással (h-p 9-15 óra között) most is zavartalanul fogadjuk üzletünkben és a megszokott gyorsasággal és precizitással javítjuk.

uj-szolgaltatas-horizont

#HomeOffice – Vállalkozások és vállatok eszközeinek javítása, fejlesztése és karbantartás!

  • Székhely és irodai szerver karbantartása és bővítése a Home Offece-ban dolgozó munkatársak gördülékeny kiszolgálására

  • Alkalmazotta Home-Office-ban történő munkájának támogatása távsegítség és kiszállásos helyszíni megoldásokkal

Szerviz szolgáltatásaink

A PiCi Shop azt is megjavítja, amit más “informatikus” már “megszerelt”!

Számítógép javítás

Asztali számítógép fejlesztés, gyorsítás, javítás, telepítés, beállítás a helyszínen a PiCi Shop-ban.

Javítás: Nem indul el, lassan indul, hangosan zúg.
Fejlesztés: Processzor csere, memória bővítés, tárhely bővítés, optikai tuning.

Monitor javítás

A monitorok hibája legtöbbször azonnal behatárolható, és tapasztalataink alapján mindannyiszor gazdaságtalan annak javítása. A 4-6 évnél idősebb monitorok a mai felbontási igényeket, minőségi képi megjelenítéseket már nem tudják produkálni, esetleges javítási díjuk pedig elérhetik akár egy használt és korszerű monitor árát is.

Javítás vagy csere? Segítünk a döntésben!

Laptop javítás

Laptop, Notebook Szoftveres és Hardveres szerviz garancián túl is.

Javítás: Nem indul el, lassan indul, hangosan zúg.
Fejlesztés: Memória bővítés, SSD bővítés, akkumulátor csere.

Nyomtató javítás

Néhány évente nyomtatót kell cserélni, mert nem javítható? Nem állítjuk azt, hogy a nyomtatók a végtelenségig javíthatók, de sok esetben csak a helytelen használat vagy a karbantartás hiánya okozza a hibát.

Amiben segítünk: Nyomtató javítás, Karbantartás, Telepítés, Hálózati beállítás, Nyomtató választás

Várjuk boltunkban: 2117, Isaszeg Kossuth Lajos utca 33.
Vagy hívja munkaidőben a +36 28/ 635 465 telefonszámunkat!

Elérhetőséginkről bővebben: Tovább …

Miért érdemes a PiCi Shop-ot választani eszközeink szervizelésére, karbantartására?

Márka függetlenség
Laptop vagy notebook típusától és évjáratától függetlenül javítjuk a készüléket
Gyári garancián túl
Függetlenül, hogy hol vásároltad, mi a garancia lejárta után is gondját viseljük laptopodnak
90 napos garancia
A PiCi Shop-ban történt laptop vagy notebook szervizeléseinkre 90 nap garanciát vállalunk
Háztól - Házig
Plusz szolgáltatásként elhozzuk, megjavítjuk és visszavisszük az otthonodba a készüléket

A te idődön nem múlhat, hogy szervizbe kerüljön a hibás eszközöd! Hozzuk-Visszük!

Ne engedd, hogy felbosszantson az elromlott számítógéped!

Ha van otthon olyan számítógéped, laptopod, monitorod ami szervizre szorul, de nincs időd elhozni a szervizünkbe, akkor hívj fel minket telefonon vagy töltsd ki a hibabejelentő űrlapot és mi előre egyeztetett időpontban elhozzuk a meghibásodott eszközt.

Jelezd, hogy baj van és onnan a mi dolgunk!

Az űrlap kiköltését követően a rendszerünk figyelmeztet minket, hogy új szerviz bejelentés érkezett. Mi feldolgozzuk a küldött információt és felhívunk téged telefonon időpont egyeztetésre a szervizelni kívánt eszköz szállításhoz.

Fontosnak tartjuk a dokumentálást!

Nálad a helyszínen átvesszük a hibás eszközt és egy munkalapot állítunk ki róla, ami tartalmazza az eszköz adatait, hibajelenségét és a te adataidat. Ebből a munkalapból egy példány a tied, amin rajta van, hogy mit/mikor/milyen hibajelenséggel vettünk át. Ezt a munkatársunk által aláírva otthagyjuk nálad. A másik példányt elvisszük magunkkal, amely szintén tartalmazza az előbb leírt adatokat, viszont ezt neked kell aláírnod. Így mindketten igazolni tudjuk, hogy mit hoztunk el és milyen hibákat kell javítanunk.

Nincs félrebeszélés és rejtett költség!

A szervizünkbe érkezve az eszköz típusától függően a megfelelő munkatársunk megnézi, hogy mi okozza a hibát és pontos árajánlatot készítünk a javítására / fejlesztésére. Az árajánlat összege és a munka elvégzésének határideje fix dolgok.
Az ajánlatban megadott összegét kell fizetned a leszállítás időpontjában! Nem lesznek egyéb / rejtett költségek!
A munka elvégzés időpontjának betartása kiemelten fontos számunkra.
A szervizköltségek összege vagy határideje ritkán változhat, amennyiben olyan rejtett hibákra bukkanunk amik az alap hiba feltárásakor nem voltak láthatóak. Ez esetben azonnal felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk a lehetőségekről, felmerülő költségekről. Ha elfogadod, akkor ennek figyelembe vételével folytatjuk a munkát. Ha nem fogadod el, akkor lehetőség szerint visszaállítjuk az átvételkor fennálló állapotba az eszközt és visszaszállítjuk hozzád.

Garanciát vállalunk és intézzük is azt!

A szervizelés elvégeztekor mi felkeresünk, hogy időpontot egyeztessünk a szállításhoz. A szállításkor igény szerint visszavisszük a cserélt hibás alkatrészeket. Ezekről tudni kell, hogy nagy részük veszélyes hulladéknak minősül, ezért nem dobható a háztartási hulladéktárolóba. A javított eszköz átadásakor kell az ajánlatban megadott összeget átadni a munkatársunknak.
A szervizelt alkatrészekre a gyártó által előírt garanciát adjuk. Garancia érvényesítést és a garanciális cserét mi elvégezzük helyetted.

Mi fog történni (4 egyszerű lépésben), ha behozod hozzánk a meghibásodott eszközödet?

  • 1. Készülék bevizsgálás, költségszámítás

    Számítástechnikai és IRODAellátó üzletünkkel egy épületben található a számítógép szervizünk is. Az üzlet nyitvatartási ideje alatt bármikor behozhatod hozzánk meghibásodott eszközödet, amit a hibához mérten akár rögtön le is tesztelünk, és javítási vagy fejlesztési ajánlatot adunk. Mindez maximum 10 percet vesz igénybe és cserébe biztosan értékes tanáccsal, ötlettel vagy egy jó ajánlattal leszel gazdagabb, teljesen INGYEN.

  • 2. Szervizelés előre egyeztetett feltételekkel

    Amennyiben ajánlatunk szimpatikus Neked, úgy készülékedet szervizrendszerünkbe rögzítjük, és az adott ajánlat alapján a szervizelést megkezdjük. Ha a szervizfolyamat alatt egyéb, rejtett hiba nem kerül elő, akkor a szerviz elkészültével felkeresünk Téged, a készülék leadásakor rögzített elérhetőségeid valamelyikén, hogy átvedd a készüléked.

  • 3. Rejtett hibák miatt nincs extra költség

    Az esetleges feltárt rejtett hibáról és annak javítási ajánlatáról azonnal értesítünk. Ha az előzetes bevizsgáláskor megbúvó, általunk nem látott, újonnan felszínre került javítási feladatok miatt már nem kéred a szervizszolgáltatásunkat, úgy a munkát leállítva gépedet térítésmentesen elviheted. Neked ez esetben sem kell fizetned.

  • 4. Szervizköltségek, fizetendő összeg

    A készülék bevizsgálásakor, az előre megadott szervizköltséget és anyagdíjat (+ további egyeztetéskor elfogadott, extra költséget) kell megfizetned. Abban az esetben, ha a szervizrendszerbe rögzítés előtt adott ajánlatunkat elfogadtad, majd szervizelés közben úgy döntöttél, hogy mégsem kéred, akkor a bevizsgálási és hibafeltárási munkadíjat, 3.000 Ft-ot meg kell fizetned.

Válasszon elérhetőségeink közül!

Csak egy telefonhívás

Várjuk hívását minden hétköznap 10-18 (szombaton 8-12) óra között a

+36 28/ 635 465

telefonszámunkat!

Boltunk csökkentett nyitvatartásán kívül is fogadjuk hívását az eredeti nyitvatartásunknak megfelelően!

Visszahívjuk

Ha nem vettük fel a telefont, vagy már bezártunk, akkor az alábbi mezőket töltsd ki, és mi rövid időn belül visszahívunk téged!




    Várjuk boltunkban

    Címünk: 2117, Isaszeg Kossuth Lajos utca 33.

    Copyright 2020 Szimplexum Bt. | Minden jog fenntartva | Á.Sz.F. | Adatkezelés