Szolgáltatásaink vállalkozásának
A PiCi Shop Számítástechnika és IRODAellátó üzletének és online webáruházának üzemeltetője a Szimplexum Bt. melyet 2003 júniusában alapítottunk. Vállalkozásunk számos fejlődésen ment keresztül, mindaddig, hogy kijelenthessük, 2018. év második felétől az üzletünket gyakran felkereső ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálásán túl több vállalkozás és intézmény informatikai rendszerét alkalmi, vagy havidíjas karbantartás keretében üzemeltetjük.
Az alább felsorolt szolgáltatásainkkal Önök vállalkozásának is erősíthetjük sikerét a biztonságosan és stabilan működő IT rendszer karbantartásával! Keressen elérhetőségeinket, az első megbeszélés, ajánlatkészítés költség mentes! Tovább a Kapcsolat oldalra.
Alkalmankénti,- vagy havi átalánydíjas karbantartások Számítógépekhez, Notebookokhoz, Nyomtatókhoz és további perifériákhoz. Akár azonnali távsegítséggel is. Rendszergazda szolgáltatásunkkal önnek nincs szüksége külső segítségre, vagy újabb alkalmazottra.
Konferencia terem kialakítás, kamera, mikrofon, monitor, tv ajánlással, hálózat kialakítással kábelrendezéssel, keressen elérhetőségeinken: Kapcsolat
Meeting Owl, Hameco, Logitech …
Partnerünkkel a Digico Kft -vel kialakított viszonteladói kapcsolatunk jóvoltából magas megbízhatóságú, korszerű és kiemelkedő ár-érték arányú ANVIZ termékekkel tudjuk kielégíteni ügyfeleink igényeit a beléptetés és munkaidő nyilvántartás terén.
Bővebb információ a termékekről: biometrikusbelepteto.hu
Irodák, éttermek, panziók, csarnokok, ipari telepek hálózatának kialakítása a szakadásmentes, biztonságos munkavégzés és kényelmes vendég hozzáférések egyidejű biztosításával. Hálózati elkérések nagy távolságokra lévő végpontok (épületek) között. Meglévő hálózatok, bővítése, korszerűsítése, biztonságossá tétele, távoli hozzáférés biztosítása. Kiépített hálózatok folyamatos karbantartása Rendszergazdai szolgáltatás keretében is.
Multifunkciós nyomtatót vagy fénymásolót ajánlunk, amely pontosan illeszkedik napi használatának sajátosságaihoz – akár egy iroda, akár egy teljes szervezet napi működéséről legyen szó. Felhasználási igények alapján költségoptimalizált, azaz a lehető leggazdaságosabb és leghatékonyabban üzemeltethető készüléket határozzuk meg.
A kiválasztott eszköz szállítását, hálózatba illesztését és beüzemelését is átvállaljuk.
Üzletünkben azonnali készletről biztosítjuk a kellékanyag utánpótlást, vagy Rendszergazda szolgáltatásunkkal kiszállítva, kicserélve és folyamatosan karbantartva működtetjük irodáját.
Nem kell irodáját túlzsúfolni tartalék festékekkel, papírokkal.
Szállítjuk, amint szüksége van rá…
Nyomtatóba papírt, festéket (mindig jó áron). Asztalra, Polcokra íróeszközt, iratrendezőt, borítékot, etikett címkét. Autókba menetlevelet, Titkárságra nyomtatványokat és minden szükséges kiegészítőt, hogy cége akadálytalanul működhessen.
Meglévő levelezési rendszerét átültetjük a modern és biztonságos, felhő alapú M365 szolgáltatásra, miután munkáját számítógép-, és helyszín függetlenül, bárhol folytathatja, ott, ahol abba hagyta. Különböző szolgáltatási csomagok kialakítását megtervezzük, értékesítjük, és ha szükséges, azonnal módosítjuk, hogy költségtakarékosan működhessen minden pillanatban. Havi vagy éves csomagok indítása, felhasználók hozzáadása, megszüntetése a vállalkozás napi igényeihez igazítva.
Fekete és Színes nyomattal
Egy oldalas vagy Két oldalas nyomtatással
Egyedei megjelenés tervezéssel
Bélyegzőbe szöveglemez gyártás és csere.
Logózott szöveglemez készítés.
Előre gyártott szöveg nyomók és dátumbélyegzők